iPhone 4S

Publicerat: april 4, 2012 i Egna inköp

Jag hade tänkt vänta med att byta min iPhone 3S till en iPhone 5… när den nu hade tänkt behaga att anlända! Men, med de väldigt generösa erbjudanden som finns just nu… så blev det beställning på en iPhone 4S idag. Jag valde Tele2:s maxiunlimited-abonnemang där man ska betala 345 kr i månaden. I detta pris ingår ALLT. Fri surf, fria samtal, fria SMS och fria MMS. Kan det bli billigare än så? Jo… visserligen! Det kan det väl… om man inte använde sin telefon överhuvudtaget!! 🙂

Jag är inte bara nöjd… jag är helnöjd (som min kompis skulle säga)!

                                  

Det har dock varit sådant ”riv” efter mobiltelefonerna under detta erbjudande att jag kommer att få vänta i upp till åtta veckor på leverans. Men, vad gör väl det! Jag har ju min gamla iPhone så länge. Har den varit bra nog i två år hitintills, så klarar jag mig nog med den i ett par veckor till! 😀

Glad påsk på er allihopa!

Kommentera

