Måndag igen…!

Publicerat: mars 12, 2012 i Musik

Ja, då var det måndag igen… efter en riktigt bra helg! 🙂

Rätt låt vann ju i lördags… och så gjorde även jag. Vi var 14 stycken som bettade (helt olagligt naturligtvis) 20 kronor var – när vi var på O’Learys under finalen på Melodifestivalen – och satte då vinnare, tvåa och trea (eftersom vi alla var ganska så överens om vem som skulle vinna kalaset). Jag och en man som hette Ronny (tror jag) lyckades med detta konststycke och vann därför 140 kr vardera. Najs! 🙂 Jag, som brukar se mig själv antingen som någon slags ”rocker” eller möjligtvis ”gammal synthare”, får nog tänka om. Det är nog schlagernörd jag är! 😉

Hur som helst… nu är det åter jobb som gäller… och idag har jag varit SÅÅÅÅ duktig. Har till och med fått iväg en ansökan till en doktorandtjänst! Undrar hur många man ska söka innan man lyckas få en!??

Kram på er!

Kommentera

