Fredag igen… och snart final i Melodifestivalen

Publicerat: mars 9, 2012 i Musik

Ja! Då var det fredag igen! Vart tar dagarna vägen?? Det är inte bra att veckorna går SÅÅÅ fort som de gör! Om dagarna… och veckorna… går fort – ja, då gör ju även åren det! Usch! Inte konstigt att man börjar (OBS! BÖRJAR) känna sig gammal! 😀

I morgon är det, som alla säkert redan vet, final i Melodifestivalen. Inte för att jag är så himla intresserad av den sortens musik egentligen, men eftersom det inte direkt är schlagermusik där längre… så fungerar det även för mig. Jag gillar ju t ex Mystery med Dead by April… men, har min stora favorit i Loreen (som ni antagligen redan sett). Det verkar ju som att hon kommer att vinna, men… man kan ALDRIG vara säker!!! Så… jag får nog ta och skicka en eller annan röst till henne i morgon! 🙂

                    

                        Klicka på fotot av Loreen för att se/höra Euphoria.

Kommentera

