20% rabatt på Iron Fist på Brandos

Publicerat: mars 9, 2012 i Länkar, Snygga skor och stövlar

Jag upptäckte att det är 20% rabatt på en del av Iron Fist-skorna (tyvärr inte alla) på www.brandos.se… och det kan jag ju inte låta bli att dela med mig av!

       

Jag har redan ett par, men kan definitivt tänka mig att köpa något par till. Underar vilket par jag ska lägga vantarna på i så fall! 😉

                         679 kr                                            719 kr                                             799 kr

                                         719 kr                                                        899 kr (ingen rabatt)

Hmmmm… tål att tänka på! Får hem och se vilken storlek jag har i det andra paret! 😉

Kommentera

