Sportlovsvecka i Skåne

Publicerat: februari 27, 2012 i Egna inköp, Kläder, Snygga skor och stövlar

Förra veckan (v 8) var det sportlov här i Skåne. Jag var inte ledig för det… men, shoppade gjorde jag! 🙂

Under en trip till GeKås i Ullared inhandlades bland annat en ny resväska, en filt, underkläder, två t-shirts, ett par jeans, en bikini, ett fat och en massa annat smått och gott.

       

                     

Annat som inhandlades under förra veckan var tre klänningar, en kjol och en väska från H&M. Måste säga att ORANGE är min nya favoritfärg!! 😀  

       

   

Köpte också tre par skor (oooops!). Två av paren köpte jag på Nilson (mitt 99:e och 100:e par!)… och det tredje paret inhandlades på Fields när jag var där i söndags.

      

      

Kommentera

