Veckans klädinköp

Publicerat: februari 19, 2012 i Egna inköp, Kläder

Ja ha! Då var det dags att uppdatera lite! 🙂 Vad har jag shoppat denna vecka då? Jo… det har blivit en del kläder. Bland annat hittade jag en flerfärgad klänning (från Zoul) och två svarta t-shirts (en från Zoul och en från Stockh lm) på MQ… till härligt nedsatta priser (totalt ca 250 kr). Visst är det härligt när det blir så!?! 😀

  

Dessutom blev det ett linne och två klänningar… som jag nog kommer att använda flitigt i sommar… på H&M. Linnet med dödskallar på kostade 129 kr och klänningarna (en rosa och en svart) kostade 99 kr/st. Jag hade dock 20 % rabatt på en vara samt 100 kr rabatt på hela köpet… så det blev inte speciellt dyrt där heller! 🙂

Sista inköpet för veckan var på Whoops! Där blev det en blus med halterneck (från b.young) för 300 kr… vilken jag ”invigde” redan igår. Kände mig ganska så fin i den faktiskt! 😉

       

Kommentera

