Alla Hjärtans Dag

Publicerat: februari 15, 2012 i Uncategorized

Oooooops! Jag glömde att skriva en Alla Hjärtans Dag-hälsning här till er igår… så, jag gör det idag istället. Bättre sent än aldrig…!?! Detta gör jag med samma foto som jag använde mig av förra året… 🙂

                     

Som ni säkert vet så har jag ju inte någon pojkvän just nu… och alltså inte någon att dela en sådan dag med. 😦 Men, som tur är så har jag snälla kompisar… och en av dem gav mig en liten present igår (se bilden nedan). 😀 Visst är det härligt med vänner!?!

                                    = dödskalle med läppglans i

Kommentera

