Gammal!?!

Publicerat: februari 12, 2012 i Egna inköp

Ända sedan jag fyllde 40 år i somras så tycker jag att det verkar som att min kropp har börjat att ge upp! Kan det vara så att 40 är en sådan där magisk gräns… och att kroppen lägger av efter att man fyllt år? Det känns nästan så ibland! Hur som helst… nu är det dags för ”terminalglasögon”! Usch! Visst låter det hemskt!?! 😦

Jag fick låna hem ett par för att se vad jag tycker om dem. Vad säger ni… passar de mig?

         

Puss på er allihopa! :-*

kommentarer
  1. Linda skriver:

    Snyggt !!! Pondus där..!

Kommentera

