Veckans inköp

Publicerat: februari 1, 2012 i Egna inköp, Kläder

Trots att det bara är onsdag idag har jag redan hunnit med att köpa en hel del saker den här veckan! Vet inte om det är bra eller dåligt. 😉 Dessutom ska jag besöka optikern i morgon kväll för att kolla mina ögon och antagligen beställa ett par glasögon. Inte den billigaste veckan trots att jag fick både 50% och 70% rabatt på det jag köpte idag. 😀

                                                      Jofama by Kenza (-50%)                                               Pearls for girls

                           Lavand (-70%)                            Addiction Jet Set                                Lavand (-70%)

Kommentera

