Förhoppningar inför 2012

Publicerat: januari 19, 2012 i Snygga skor och stövlar, Uncategorized

Jag måste tillstå att 2012 har börjat riktigt bra (förutom att jag är konstant trött)… kanske till och med FÖR bra! Hur kommer jag att reagera när det tillfälliga positiva inslaget i mitt liv plötsligt försvinner??? Det kommer nämligen att hända vilken dag som helst! 😦 Varför är det alltid så? På nyårsafton lovade jag mig själv att försöka se det positiva i allting under 2012… och jag försöker! Det gör jag verkligen! 😉 Jag försöker leva i nuet och vara glad över hur bra jag har det just nu! Jag önskar dock bara att jag skulle få känna så LITE längre…! Bara lite till…! Well… life isn’t always fair… is it!?!

Hur som helst… det är väl bara att ta sig i kragen och gå vidare… och hoppas att resten av 2012 fortsätter lika bra som det började! I have faith! I do! 😀 Visst är det så att 2012 kommer att bli the best year ever!?! MITT bästa år någonsin! 😉

               Jimmy Choo våren/sommaren 2012

kommentarer
  1. Minna skriver:

    Du som älskar höga klackar kommer älska alla skor på min praktikplats!!!! Jag praoar på ett nystartat företag monella.se som säljer skor, följ gärna min blogg bland alla killer high heels 😀

    Jag håller på att lägga upp bilder och kollage på våran facebook grupp http://www.facebook.se/monella.se, vill du göra ett kollage där en bild på någon av våra skor finns med så skicka gärna in det till info@monella.se. Vi kommer lansera en lookbok på hemsidan nästa vecka där ditt kollage kommer att synas och en länk till din blogg!

    Kram

Kommentera

