”Nya” kläder

Publicerat: november 24, 2011 i Kläder

Jag har ju lovat er lite foton på de kläder och väskor som jag ”tog” på klädbytareftermiddagen i söndags… så här kommer några av dem…

       Tre väskor från som antagligen kommer från Thailand alla tre… Burberry-kopian kommer att användas flitigt! 😉

        
Tre kjolar (Ebba Jensen, Fransa och H&M) samt ett par Replay-jeans.

       Fyra toppar (Bitten av Sarah Jessica Parker, Isabell Kristensen, Rut m. fl samt H&M).

Jag tog lite fler toppar och linnen… men, min dator vill inte som jag vill idag… så det blir inte fler foton just nu!

Kommentera

