Vilken höst det har varit…

Publicerat: november 19, 2011 i Uncategorized

Nu var det jättelänge sedan jag skrev här… IGEN! Jag kommer nog aldrig att bli någon stjärnbloggare! 😉

Jag bytte ju jobb (eller i alla fall arbetsplats) i början på september i år, så mycket av min höst har gått till att installera mig på det nya jobbet och att känna av de rutiner och sätt att arbeta på som finns där. Det har faktiskt gått ganska så bra tycker jag. 🙂 Nu börjar det dock lugna ner sig lite… så nu tänkte jag försöka hinna med att skriva lite här också. Vi får väl se hur det går…!

I morgon kommer en hel drös (10 st?) av mina närmsta vänner hit för en klädbytardag. Vi kommer alltså att tillverka en JÄTTEHÖG med kläder, och annat vi vill byta bort, på mitt middagsbord – där alla sedan kan slita och dra. Det blir nog kul! 😀 Det brukar det i alla fall vara. Alltid hittar man ju något ”nytt”! Men, jag tänkte att vi ska baka lite scones också… så att kan vi ha lite te-(eller kaffe-)party också… samtidigt. Najs!

Jag återkommer naturligtvis med foton från denna klädbytardag – när den väl är gjord! Kram på er!

Kommentera

