Altocalcifili

Publicerat: oktober 29, 2011 i Snygga skor och stövlar, Uncategorized

Jag kollade på Fråga Olle-dokumentären i torsdags och lärde mig då något nytt. 😉 Jag är ju ganska så intresserad av latin och medicinska termer till vardags, men har egentligen aldrig reflekterat över att det faktiskt finns en medicinsk term även för fetish gällande höga klackar… men det finns det = altocalcifili. 😉

Inte för att jag har en sådan fetish. Jag gillar skor och speciellt skor med höga klackar… men, det är ju inte så att jag ”går igång” på att använda dem. Jag tyckte dock att det kunde vara kul att dela med mig av min nyvunna kunskap här! 😀

Om det är någon av er som kollar in här lite då och då som faktiskt har denna fetish… så kan jag väl dela med mig av en bild på mig i ett par av mina ”high heels”. Var så goda! *ler*

                   

Kommentera

