What a weekend…!!!

Publicerat: oktober 23, 2011 i Egna inköp, Kläder, Resor, Snygga skor och stövlar

När jag och min kompis hade gemensam 40-årsfest i augusti fick jag en silversmideskurs i present av våra gemensamma vänner. Hon fick en hotellvistelse för två på St Jörgens Park Resort i Göteborg istället… och det blev jag som fick följa med! 😀 Så, i fredags åkte vi upp till Göteborg och checkade in…

        

Vi började med att prova ALLT i deras spa… olika pooler, bassänger, duschar och bastubad. Najs! 🙂

Därefter gjorde vi vid oss. Jag tog på mig svart/vit-randig t-shirt och lårhöga strumpor från Missoni (köpta i Florens), svart kjol (inköpt i Dublin) och svarta stövlar som köptes i Budapest förra hösten. Sedan gick vi ner till baren och åt varsin hamburgare.

                                                   

Lördagen ägnades sedan åt shopping! 😉 Jag började ganska så lugnt och köpte ett par svarta byxor på Rut m. fl. och ett par svarta skor från Lundberg.

                   

Sedan blev det ett par svarta byxor, en svart t-shirt med tryck på och en svart/vit pennkjol på Zara.

       

Shoppingen avslutades dock med ett besök på Desigual på Nordstan. Där köpte jag en kappa, en kjol och en väska. De hade något jippo där i helgen, så jag fick 20 % rabatt på hela köpet… och dessutom ett fodral till min PC på köpet.

                               

               

Fast, det var ju inte bara jag som shoppade. Även min kompis hittade en hel del…! 😉

På vägen hem hade vi tänkt köra inom Freeport i Kungsbacka, men efter dagens inköp tyckte vi inte att det behövdes. Så, vi körde direkt hemåt istället. Jaaaaa… vilken helg det blev. Det var såååå trevligt! Tack så jättemycket för att jag fick följa med! Jag är inte bara nöjd… jag är JÄTTENÖJD! 😀

kommentarer
  1. Ubbe skriver:

    Nice outfit

Kommentera

