Snart fredag… och helg!

Publicerat: oktober 13, 2011 i Uncategorized

Snacka om att det är skönt att det är fredag i morgon… och helg! Jag tror dessutom att det kommer att bli en mycket bra sådan! 😉 Jag ska faktiskt tillbringa hela helgen (egentligen bara kvällarna) i det härliga Helsingborg. I morgon kväll ska jag hälsa på mina kära vänner där. Först tänkte jag i och för sig ta tillfället i akt och hälsa på min kompis som fick en dotter för ett par veckor sedan. Jag har ju inte ens sett henne ännu! Därefter ska vi dock stråla samman med resten av vännerna och gå ut och äta (och dricka) lite. Det blir säkert MYCKET trevligt!

På lördag återvänder jag sedan till denna mysiga stad för att ”tura”… och äta och dricka gott på båten! 😀 Najs!

Ha en bra helg allihopa!!

Kommentera

