Dåååååååligt…!

Publicerat: oktober 7, 2011 i Uncategorized

Snacka om att jag är en dålig bloggare!!! Ja….! Jag vet…! Det är ju inte precis ofta som jag uppdaterar här! 😦 Jag skulle ju kunna skriva att jag LOVAR att bättra mig… men, med nytt jobb och massor att göra är det inte så lätt att få tid. Mitt jobb handlar ju inte precis om det jag skriver om här! 😉

Fast, jag har nog berättat att jag går en silversmideskurs just nu… jag fick ju kursavgiften betald som 40-årspresent av mina kära vänner. Så… jag kan ju visa de två ringar som jag jag gjort hitintills i alla fall!

                                                

Mitt nästa projekt är ett armband… och när det är klart ska jag ge mig på ytterligare en ring (som ska bli en present).

Kommentera

