Lite shopping även denna helgen…!

Publicerat: september 25, 2011 i Egna inköp, Kläder, Snygga skor och stövlar

Idag är det söndag… och jag får väl erkänna… det blev en del shopping även denna helgen. I fredags, när jag träffade min kompis i Lund efter jobbet, köpte jag både en svart/vit klänning från smash! på Sheena is och en svart halsduk med huva på (coolt) på Åhléns. Efter att vi botaniserat i olika affärer åt vi på Wrap House vid stationen… och innan vi åkte hem tog vi också varsin öl på The Bishops Arms.

   

Igår (lördag) var jag med en annan kompis i Kristianstad… och visst blev det lite shopping där också… även om vi mest tillbringade dagen med att fika och sitta och prata bort ett par timmar.  Jag hittade ett par skinnstövlar för 999 kr på DinSko, men efter 20 % rabatt för att jag är ”stamkund” hos DinSko samt 10 % rabatt för att det var sista paret och hade ett litet skönhetsfel – så betalade jag endast 699 kr för dem. Najs! 😉

I morgon är det måndag… och jobb igen! Usch, vad helgerna går fort!

Kommentera

