TGIF

Publicerat: september 23, 2011 i Uncategorized

Idag är det SÅÅÅ skönt att det är fredag… och HELG! Jag behöver verkligen sova! Det har varit en hektiskt vecka med mycket jobb… men, även med en del andra aktiviteter. Det är inte lätt att vara NY på jobbet. Det är 8 år sedan jag var det sist, och jag hade definitivt glömt hur det känns. Arbetet i sig är ingen fara, men att inte ens veta var man hittar ett kuvert om man behöver skicka iväg ett brev – det känns lite konstigt.

Innan jag åker hem idag ska jag dock ta en runda på stan med en kompis. Vi ska kolla lite i affärer och kanske ta en fika någonstans… eller varför inte en god drink…!?! 😉 Återstår att se vad det blir!

Kram på er alla… och ha en trevlig helg!

Kommentera

