Presenter

Publicerat: september 18, 2011 i Kläder

I onsdags avslutade jag dagen ihop med några f d kollegor (jag bytte nämligen helt plötsligt jobb under förrförra veckan) som ville fira att jag fyllt år. Vi åt thai-mat, drack vin och hade hur trevligt som helst. Oj, vad jag kommer att sakna er! 😦

Här kommer dock foton på de presenter jag fick av flera (31 st) av mina f d kollegor:

       

Biljetterna på bilden ovan är till Ladies Night i Malmö. Najs! 😉 Tack så jättemycket allihopa! Kram kram

Kommentera

