Shopping på Väla

Publicerat: september 5, 2011 i Egna inköp, Kläder

I lördags var jag med ett par kompisar på nya Väla i Helsingborg (som har utökat shoppingcentrat med en hel del nya butiker).

                                     

I den nya delen finns till exempel butiker som Desigual och italienska Motivi, där det naturligtvis fanns massor av fina kläder som jag gärna hade tagit med mig hem. 😀 Det blev dock inga inköp i dessa butiker, utan det blev istället ett par svarta vardagsstövlar från DinSko samt ett svart/guldigt armband och ett par grå byxor ur H&Ms Pants Collection (se bilder nedan).

                                                             

Det var en mycket lyckad dag, och jag säger som en av mina vänner brukar säga: Jag är SÅÅÅÅÅ nöjd! 😉

Kommentera

