Baby Shower

Publicerat: september 2, 2011 i Kläder

Förra lördagen, dagen efter min och min kompis white party, överraskade hela (nästan) tjejgänget vår gravida kompis med en baby shower. Hon blev mäkta förvånad när vi bara fanns där allihopa! Vi hade med oss både kaffe och kladdkaka, så hon behövde bara sätta sig ner och ha det bra.

Av mig och en annan kompis (som jag var med i Florens i våras) fick hon en rosa Guess t-shirt i miniformat. Jag har tidigare lagt ut lite bilder på vad jag shoppade – till mig själv – under denna resa, men kunde ju då inte publicera något foto på denna present… av förklarliga skäl. 😀 Men, här kommer en bild…

                 

Visst är den fin!?! Både rosa OCH rockig på samma gång! Kan det bli bättre??

Kommentera

