Tillbaka…!?!

Publicerat: augusti 28, 2011 i Egna inköp, Uncategorized

Det har varit ett par hektiska veckor för min del! Först var det planering och genomförande av min och min kompis 40-årsfest… och därefter var det planering och genomförande av årets personalfest på jobbet. Nu är jag helt slut som människa. Men, det har varit kul…! Jag återkommer med foton från båda dessa fester inom det snaraste. 😀

Igår var jag och en av mina kompisar i Kivik och åt stekt sill med potatismos på Buhres. Vi trodde att dagen skulle bjuda på årets sista sommardag (alla väderprognoser sa att det  skulle vara så)… men, tji fick vi. Vi undslapp regn, men det hängde i luften hela dagen. Så… istället för att vandra längs kusten så shoppade vi istället. Jag köpte bland annat två fat/skålar på Stärkan Outlet.

        

Och därefter blev det ett par skinnhandskar inför vintern… men, inga nya skor!! 😉

                                         

Kommentera

