Ytterligare skor??

Publicerat: augusti 17, 2011 i Länkar, Snygga skor och stövlar

Jag hittade ett par jättesnygga skor (se bilden nedan) på www.nelly.com idag. Jag vill ha!! De hade varit SÅÅÅ fina ihop med min svart/vit-randiga snäva t-shirt och mina svart/vit-randiga långa strumpor från Missoni samt min svarta korta kjol från forever.21. Tyvärr var de dock slut i min storlek. Typiskt!!! Det är väl bara till att vänta och se om de får in fler i storlek 36. Hoppas… hoppas… hoppas!!!

                                              

Kommentera

