Nybeställning från www.nelly.com

Publicerat: augusti 8, 2011 i Egna inköp, Kläder, Länkar, Snygga skor och stövlar

Idag har jag beställt ett par skor och tre klänningar (se bilder nedan) inför hösten på www.nelly.com. Skorna är LITE lika mina absoluta favoriter från Jen Kao, så de var jag ju bara tvungen att beställa (eftersom jag inte ens har fått något svar på min förfrågan från Jen Kao).

    <- Nelly     Jen Kao ->

Ja, det är ju definitivt inte samma sko… men, ändå!?? Ett OK… och betydligt billigare… alternativ???

  

De lovade leverans på 2 – 3 dagar, så jag hoppas att jag får paketet innan helgen. HOPPAS! 😉

Kommentera

