Mina senaste inköp

Publicerat: augusti 4, 2011 i Egna inköp, Kläder, Snygga skor och stövlar

Så, då har jag idag tagit lite nya foton och uppdaterat Min garderob med 5 par skor. De senaste jag köpte var de jag inhandlade när jag var i Dublin för två veckor sedan. De beige med blommor är redan mitt nya favoritpar (bild nr 2 nedan). Använde dem bland annat under förra veckan när jag var på A Hereford Beefstouw i Göteborg. Åt trerätters middag med scampi fritti, ryggytterfilé och bakad potatis samt chokladkaka. Mmmmmm. Gott! 😀

       

Mitt senaste inköp är dock en kavaj från Dixie Grey i Köpenhamn (på Istedgade). Har ni inte varit där någongång tycker jag att ni får ta en titt där om ni har vägarna förbi. En butik med kläder, skor och accessoarer i 50-talsstil. Najs!

                                        

Kommentera

