Semester

Publicerat: augusti 2, 2011 i Uncategorized

Japp… så är det! Jag har semester! 😉 Någon som har missat det? De senaste veckorna har jag inte varit hemma speciellt mycket… och jag har därför inte heller lyckats så bra med att uppdatera i bloggen. Men, under dessa veckor har jag haft det bra. Jag har tagit det lugnt, ätit och druckit gott, träffat trevliga människor och även shoppat lite. Naturligtvis! Bildbevis kommer… jag lovar! 😀 Jag börjar dock få lite panik. Om 5 dagar (på måndag) börjar jag jobba igen… efter 5 veckors semester. Det känns faktiskt inget vidare! Jag tror att jag börjar bli duktig på att vara ledig!

Kommentera

