Dublin

Publicerat: juli 23, 2011 i Egna inköp, Kläder, Resor, Snygga skor och stövlar

Igår kom jag hem från en kortare resa till Dublin. Det var en jättetrevlig resa, där vi (jag och tre av mina kompisar) tittade runt på olika ställen i Dublin, gick på hajk mellan Dalkey och Killiney (där vi bland annat såg Bonos hus) och åkte på bussresa till Kilkenny.

             The Temple Bar i Dublin          Färgglada dörrar i Dublin       Bonos hus vid Killiney (t v)           Gata i Kilkenny

Men, naturligtvis shoppade vi lite också…

                                         

På Forever 21 köpte jag en svart/vit klänning, en grå poncho, en svart/vit kofta, ett par vit/rosa trosor, en svart kjol och ett rött iPhone-fodral för totalt 859 kr.

  

På Debenhams köpte jag en beige/svart klänning och ett par beige högklackade skor.

  

Övriga inköp blev ett par högklackade beige/brun/vinröda skor från Barratts, en svart/röd väska, en bok om Dublin, en kaffekopp från Trinity College, en present (redan inslagen), vita rosor till vårt white party samt en Bad Angel Liqueur (jordgubbslikör).

  

Jag är SÅÅÅ nöjd med resan. Tack alla för jättetrevligt sällskap. Det får vi göra om! 😀

Kommentera

