Stand Up Comedy i Helsingborg

Publicerat: juli 14, 2011 i Uncategorized

Igår kväll var jag och 10 av mina närmsta vänner på Stand Up Comedy ute på verandan på The Tivoli i Helsingborg och tittade/lyssnade på bland annat Marika Carlsson.

   

Vi började kvällen med att äta (en chicken basket) och dricka (ett glas rosévin) gott. Därefter var det hela sex olika stand uppare som tävlade om vem som var bäst. 😉

Jag gillade Johan från Uddevalla…   … men, min kompis sa att han hade lite för grova skämt. Hmmm… där ser man vilken humor jag har!! 😀

Andra underhållare var bland annat:

                     Khalid                               Maja                       Maja som Anna Anka                     Mats

Och, så kom det (lilla) stora dragplåstret, Marika, upp på scen. Vilken kväll…!!!

                                          

Dessutom hände en sak som absolut INTE gjorde kvällen sämre. Min vän Annika hade med sig en påse med tre par skor till mig… sådana skor som hon inte kunnat använda. NAJS! 😀

                                          

Kommentera

