Måndag igen

Publicerat: juli 11, 2011 i Egna inköp, Kläder

Ja ha, då var det måndag igen… fast när man har semester så gör ju inte det så mycket!! 😉

Idag har jag varit och klippt och färgat mitt hår. Först hade jag tänkt göra det lite ljusare (så här på sommaren)… men, det blev det inte. Jag ser ut precis som jag brukar göra!

Efter att håret var klart fotograferade jag mig själv i de sakerna jag köpte i lördags; i jumpsuiten från 70-talet och i lösflätan.

              Trevligt va?? 😀     

Kommentera

