Hemkommen igen…

Publicerat: juli 4, 2011 i Resor

Ja ha, då var man hemkommen igen efter en helt underbar helg i Göteborg. På vägen upp – när jag inte hade så mycket att göra – passade jag på att fotografera mina ny- och egenmålade naglar. Jag hade målat dem färgglatt i rött och orange… bara för att de skulle matcha min nyinköpta weekendbag i färgen orange. 😉

                             

I Göteborg hälsade jag bland annat på min lillebror och hans familj. De hade födelsedagskalas för min lille brorson som fyllde ett år för att par veckor sedan. Det var så mysigt att träffas! Resten av helgen tillbringade jag ute vid havet. Vad gillar ni utsäkten från stugan? Lite mer åt vänster syns havet (när man står på altanen)… men, det fotograferade jag förstås inte! Hmmmm… ibland gör man konstiga val! 😉

                                            Ursäkta min dåliga kamera…

Det jag dock INTE gjorde i helgen – trots att jag var i Göteborg – var att titta/lyssna på konserterna med Iron Maiden och the big 4 (Anthrax, Megadeath, Slayer och Metallica). Ytterligare ett konstigt val!?! Ha ha ha

Kommentera

