Snart helg… och semester

Publicerat: juni 29, 2011 i Egna inköp

Snart är det helg… och då är det även SEMESTER som gäller för min del. Jag ska ha semester i hela fem goa veckor… och det känns sååååå härligt! 😀 Jag ska åka upp till Göteborg på fredag eftermiddag och tänkte då packa ner lite allt möjligt (både sommarkläder och fina – högklackade – skor) i min nya väska som jag köpte på Accent häromdagen.

                                         

Helt plötsligt har jag gått ifrån mitt annars väldigt strikta svarta och vita liv… och har börjat intressera mig för lite mer färg både på kläder och accessoarer… och då gärna saker i färgen orange. 😉

Inhandlade förutom en orange väska även ett orange nagellack… samt en vit klocka från Jet Set. Man kan ju inte HELT frångå sina gamla vanor! Ha ha ha

                                         

Kommentera

