Ny arbetsvecka på väg…

Publicerat: juni 12, 2011 i Egna inköp, Kläder, Länkar, Snygga skor och stövlar

Ja ha, då var helgen snart över för denna gång! Ny arbetsvecka startar i morgon kl 07:30. 😦

I fredags hade jag en av de vita klänningarna (nr 1) på mig… eftersom jag fick EN muntlig röst på just den klänningen. Hade på mig mina vita nyinköpta skor från www.nelly.com också… och jag kände mig faktiskt ganska så fin. 😉

                                                

I lördags firade vi sedan min pappa som precis fyllt år, och då tog jag på mig den blommiga klänningen (nr 2) istället. Min farmor undrade om jag hade ”nattasärken” på mig! Hmmmm… 😉

kommentarer
  1. ivar skriver:

    Du blev riktigt snygg med klänning nr 1.
    Jag tror nog inte jag skulle missta nr 2 för att vara nattsärk om jag såg dig med den. Men din farmor verkar vara en riktig skojare. 😉

  2. Annelie skriver:

    Tackar, tackar! Så snäll du är!
    Vad gäller min farmor så är det ganska så typiskt henne att fälla en sådan kommentar. 😀

    Vi ses snart! Kram

Kommentera

