Långledigt…

Publicerat: juni 6, 2011 i Uncategorized

Ja ha, då får jag väl börja med att be om ursäkt igen. 😦 Jag är verkligen dålig på att hålla vad jag lovar! Inga nya inlägg, inga bilder… ingenting… trots långledigt! Oj, oj, oj! Det har dock varit en mycket trevlig helg med bland annat soldyrkan på Gröningen i Helsingborg både på lördagen och på söndagen, samt utgång i samma stad med vänner på lördagkvällen. Det var dock även storfrämmande på Gröningen igår. Jag undrar bara… var hade de gjort av prinsessan Leia? 😉

                                            

I morgon ska jag dock göra något (igen) som säkert gör att jag har lite att blogga om på onsdag. Jag ska åka med en vän till Ullared. Alltid lika kul!

Kommentera

