Sista dagen på tävlingen

Publicerat: maj 29, 2011 i Länkar, Snygga skor och stövlar

Idag är sista dagen på tävlingen där man kan vinna 40 par skor på www.brandos.se via www.tlcsverige.se. Om jag vinner (ja… jag föstår att chansen är VÄLDIGT liten… men man kan väl hoppas) har jag kollat ut lite skor som jag skulle kunna tänka mig (se bilder nedan). Det blev en del från Missoni (så klart). Dessutom har jag lovat en del kompisar att de ska få varsit par om jag vinner!! 🙂 Tänk på det… ni som bestämmer! 😉

                                     

kommentarer
  1. Annika skriver:

    vilka snygga skor. de vita längst ner till höger var läckra.

Kommentera

