Tillbaka igen…

Publicerat: maj 2, 2011 i Egna inköp, Killar (FÖR och OM), Kläder, Resor, Snygga skor och stövlar

Hey y’all…! Har ni saknat mig? Of course you have… 😉  Nu är jag tillbaka från min resa till Florens, och naturligtvis har jag lite foton som jag vill dela med mig av. Ska vi börja med lite turistfoton från Florens?

              

Därefter tänkte jag att jag skulle fortsätta med en del av de skor som jag provade… men inte köpte…

          

De svarta skorna i mitten är från Bulgari. Hade de inte varit lite, lite för stora – och trots detta något obekväma – så hade jag köpt dem. Men, nu blev det inte så! De vita skorna på den första bilden ångrar jag dock nog lite (eller mycket) att jag inte köpte. 😦

Sedan fortsätter vi med de skor som jag faktiskt köpte (på Onako’ på Via dei Cerretani)…

                                                 

… ett par av den ljusbeige sko som syns i mitten på bilden, och som jag betalade 89 euro (822 kr) för. Jag kunde inte låta bli. Dessutom visades en DVD med en livekonsert med Depeche Mode i butiken när vi var där. Kan det bli bättre? 😉

Vad besökte vi annars för affärer? Jo, en massa olika! Vi var på allt från San Lorenzo-marknaden (foto nr 1 nedan), till Coin (där jag köpte hårprodukter från Kiehl’s) och Luisa Via Roma (foto nr 2 och 3 nedan).

       

Naturligvis var vi även inne i de flesta andra ”alta moda”-affärer i stan (förutom Luisa Via Roma då förstås)… som t ex Dolce & Gabbana, Armani, Prada, o s v.

Vi besökte dessutom Barberino Outlet… en bit utanför Florens. Där inhandlade jag en t-shirt och ett par långa strumpor i svart/vitt (randiga… of course) från Missoni och en svart t-shirt från Benetton (se fotot nedan). Det vita skärpet på fotot köpte jag i en butik vid San Lorenzo-marknaden.

                                         

Till sist vill jag avsluta det hela med ett foto på de skor som den mycket trevlige och supercoole ägaren till min favoritbar i Florens (Sei Divino) hade på sig…

                                                     

Kommentera

