Ullared

Publicerat: april 12, 2011 i Egna inköp, Resor

Jag tänkte bara att jag skulle dela med mig lite av veckans stora händelse… jag har varit på GeKås i Ullared! 😉 😀 Som grädde på moset såg jag även de flesta ”kändisar” från TV-serien Ullared där: Ola-Conny, Morgan och Alexander (som kör kundvagnarna).

              

Jag handlade dock inte så mycket kläder. Det blev bara ett par byxor, ett par shorts, tre par trosor och tre par strumpor. För övrigt var det bara diverse saker som hamnade i de stora gula plastpåsarna.

                                        

              Påsar och kassakvitto                 Dagens lottvinst (från bussresan)                     Mina inköp

Kommentera

