Helgen vecka 13

Publicerat: april 2, 2011 i Egna inköp

Vad gör man en fredagkväll när man inte riktigt vet vad man ska hitta på!?! Jo, man drar ner till Lund och tar en runda på Nova med bästa kompisen. Vad kan vara bättre än att göra av med lite pengar sådär i början på helgen!? 😉     Jag inhandlade ett par högklackade vinsterstövlar i svart på TopShop, nedsatta från 2.299 kr till 700 kr (helt OK!!), samt en svart top och två iPhone-fodral på Gina Tricot.

                                                       

Lördagen har jag tillbringat ihop med tre av mina vänner – och vi har tittat runt i en massa olika affärer samt ätit både lunch och middag ute. Hittade en söt och (till mig) passande kopp, som jag var tvungen att fotografera. Jag köpte den dock inte eftersom en av mina vänner sa att hon hade tänkt att måla en liknande till mig…! Jag sitter nu här med STOR förväntan på denna present! 😉

                                                        

kommentarer
  1. Marie Kubb skriver:

    Oj… men oj! Vad många projekt det blev plötsligt… Jag ska bara hitta en bra, och tillräckligt stor mugg för detta ändamål. De helvita på Maxi är så fjuttiga!

  2. Annelie skriver:

    Ha ha ha… har man lovat så har man!! 😉 Jag kan ju också se om jag hittar en mugg… men, du får måla!!

Kommentera

