Då var det dags igen…

Publicerat: mars 31, 2011 i Egna inköp, Kläder, Länkar

Eftersom klubbmedlemmar har, och har haft, 10 procents rabatt på H&M fram till och med idag var jag tvungen att gå in på www.hm.com och titta runt lite där. Jag hittade naturligtvis lite kläder att beställa, bland annat en mammaklänning som jag ska ge till min gravida kompis (som fyller år i slutet på maj). Glöm inte att gå in på hennes blogg om ni vill kolla hur hon har det; http://nygift-gravid-och-allmant-forvirrad.bloggplatsen.se/.

                                           

Även till mig själv beställde jag några klänningar…

        … och en strandväska…

Tror ni att det börjar räcka med skor och kläder till sommaren 2011 nu!?! Jag tror faktiskt det själv! 😉

kommentarer
  1. Annika skriver:

    Den är sååå fin, tack snälla du 🙂

Kommentera

