H&M

Publicerat: mars 10, 2011 i Länkar, Snygga skor och stövlar

Jag håller utkik efter en klänning som ska komma till H&M inom kort… vilket gör att jag besöker butiken runt hörnet varje dag (efter jobbet)… och jag är inne på www.hm.com varje kväll och kollar runt. Men, än så länge har den inte dykt upp varken i butiken eller på nätet. Men, skam den som ger sig… till slut bär det kanske frukt…!?! Hur som helst… när jag var inne på www.hm.com i kväll upptäckte jag att där kommit ett par skor som jag nog kommer att köpa (se nedan; det första paret). Jag hittade även ett par som jag tror skulle passa min kompis (se nedan; det andra paret)… så jag kommer att tipsa henne om dem. Par nummer tre fick hänga med av bara farten… 😉

   

Jag hittade även några clutches som jag tyckte var fina. Kanske köper jag även någon av dem!

                                   

Kommentera

