I stort sett klar…!?!

Publicerat: mars 7, 2011 i Uncategorized

Ja, då har jag nog lyckats med bedriften att fotografera alla skor jag har i min garderob här hemma (76 par)… om det inte är något par som lyckats gömma sig för mig riktigt ordentligt. Jag har till och med fotograferat GAMLA skor som jag säkert inte använt på 10 – 15 år, men som fortfarande finns kvar här (t ex gamla, fula sandaler).

Det som fattas är dock två par skor (minst) som jag vet att jag har stående på jobbet. De får jag väl ta med mig hem i morgon, så att de också får vara med i min lilla ”samling” här på bloggen.

Kram på er allihopa, och sov gott!!

Kommentera

