Världens bästa…!

Publicerat: mars 6, 2011 i Snygga skor och stövlar

Idag bestämde jag och en kompis att vi skulle gå en runda i det fina vädret… och att vi skulle träffas hos mig. Med sig hade hon en hel kasse med modetidningar som hon var klar med! Jag hade ju tänkt att jag skulle använda resten av dagen till att jobba… men, var ju bara tvungen att läsa EN…! Bara EN…! Och, naturligtvis blev jag inspirerad. Så, nu måste jag ju tacka världens bästa kompis (som förser mig med inspiration) med lite skor på min blogg. Hon gillar blått… så här kommer lite skor… i BLÅTT!! 😉

                                       

kommentarer
  1. Marie Kubb skriver:

    Åh, tack!!! Underbara skor i grymt snygga färger! 🙂

Kommentera

