Kontinentalsäng Dacke (Viking)

Publicerat: mars 5, 2011 i Egna inköp

Jag funderar på om jag inte skulle ta och byta namn på min blogg och kalla den något i stil med ”shop-o-holic” istället…! 😉

Är man duktig på att shoppa så är man! Varför sega runt och vela? Jag besökte två ställen igår; Sova och Sängjätten. På det sistnämnda stället hittade jag MIN säng… en kontinentalsäng från Viking (se bilden nedan). Jag valde dock en helt SVART säng (vad annars?)… inte grå som på bilden. Jag har inte betalt den ännu, men den kommer att kosta mig 27.000 kr (fick dock lite rabatt; skulle egentligen kostat 32.000 kr). På köpet fick jag även ett extra skydd för bäddmadrassen och två kuddar. Mycket pengar… men, det känns ändå riktigt, riktigt bra. Längtar tills jag får den levererad… gratis… naturligtvis!! 😉

                                     

                                                      OJ, VAD JAG SKA SOVA GOTT!!

kommentarer
  1. Maria Petersson skriver:

    Hej, Har precis köpt exakt likadan säng, men på kampanj så den gick på totalt 19900,- =) längtar sååå tills den levereras!!!

  2. Annelie skriver:

    Hmmmmm, det var väl inte speciellt snällt av dig att berätta att du fick den så ”billigt”!!? 😉

Kommentera

