Lördagsshopping

Publicerat: januari 29, 2011 i Egna inköp, Uncategorized

Tog en runda på stan idag, men några skor blev det inte shoppat… som tur är… kanske. Det enda jag kom hem med var två duoögonskuggor från Max Factor (Smoky Eye Effect Eyeshadow) à 99 kr styck.

                                         

De två jag köpte är nr 3 och nr 6 på bilden ovan, den svart/vita och den beige/bruna. På köpet fick jag en liten svart necessär med en mini-Second Skin Foundation, ett mini-Infinity nagellack, ett mini-Vibrant Curve Effect lip gloss och en mini-kajalpenna i svart. Bra köp!?! Jag känner mig i alla fall nöjd! 😉

kommentarer
  1. anneliea skriver:

    Jag testade den ena ögonskuggan idag – den brun/beige…! Hmmm… ja… det gick ju till slut – men, SÅÅÅ vansinnigt enkelt var det ju inte att få till det!!! Men, det är väl bara till att fortsätta att försöka… de säger ju att övning ger färdighet!

Kommentera

