Visst är det konstigt!?!

Publicerat: januari 24, 2011 i Egna inköp, Uncategorized

Visst är det konstigt att man ALLTID är sugen på att shoppa. Förra veckan köpte jag både kappan från Desigual + en svart blus och en svart top… och ändå vill jag handla mer! Skulle LÄTT kunna ta tåget till Malmö på lördag och gå en runda på stan. Någon som har lust att följa med?

Förresten… igår kväll var jag på inredningsparty tillsammans med två av mina vänner. Försäljaren som skulle komma dit dök dock aldrig upp! Snacka om snopet för tjejen som ordnat alltihopa. Men, då visade det sig att hon (som vi var hos) var återförsäljare för Oriflame. Ja, det går ju att handla läppstift också…

Detta läppstift beställde jag:Fast i denna färg:      Kostade 99 kr.

Även detta läppstift blir mitt: Kostade 85 kr.

kommentarer
  1. anneliea skriver:

    Jag har fått mina läppstift nu – och de var hur bra som helst. SÅÅÅ sköna att ha på sig… och smakar gott! 😉

Kommentera

