I’m back… ;-)

Publicerat: januari 23, 2011 i Uncategorized

Efter gårdagens vinylfest med lite 80-talstema – med 10 av mina tjejkompisar – förstod jag att man som bloggare måste uppdatera sin sida OFTA, när ett par av mina vänner berättade att de är inne och läser här VARJE dag. Så, jag lovar att det ska bli bättring nu!! Vad ska jag hitta på idag då?? Jag tänkte börja med att lägga till några bilder på stövletter i Min garderob. Jag har fortfarande MASSOR av skor att lägga till – men, alla är ju inte lika roliga… så, ALLA får nog inte vara med! 😉

Kommentera

