Skor på nätet

Publicerat: januari 8, 2011 i Länkar, Snygga skor och stövlar

Hmmm… jag borde nog leta vårskor nu… men… trots att jag gillar vår och sommar betydligt mer än höst och vinter (jag hatar kyla)… så är både kläder och skor roligare att handla på vinterhalvåret. Följande skor hittade jag på http://www.have2have.se/.

         

Det är inte så att ni redan nu kan se vilken typ av skor och stövlar som jag gillar bäst, va??Hmmmm… undrar om jag ska ta och slå till… och beställa något av paren!!?

kommentarer
  1. anneliea skriver:

    Hur tror ni att det gick?? Naturligtvis kunde jag inte låta bli… trots att det snart är vår (förhoppningsvis). Jag beställde två av paren!! Det finns nog risk att jag kommer att bli fattig på grund av den här bloggen. Men, som min vän Carro skrev på Facebook… så länge jag varken har bil eller häst att lägga mina pengar på, så är det väl bara till att shoppa på…! Woohoooo!! 😉

Kommentera

