Budapest november 2010

Publicerat: januari 7, 2011 i Egna inköp, Resor

Mitt nya favoritställe är skoaffären Humanic på Váci Utca i Budapest där jag köpte dessa italienska mockastövlar. Här kan du hitta fantastiska skor och stövlar till humana priser (men inte jättebilligt).

Resans andra inköp blev ett par svarta stövlar på köpcentrat West End. Kan man inte låta bli så kan man inte…!

                                                                                                               

kommentarer
  1. Ulrica skriver:

    När det kommer till att ”låta bli” så måste väl det vara något av de sämsta påfund som finns…. Så mycket enklare och mer stimulerande att få ägna sin tid och pengar till det som ger guldkant på tillvaron! NJUT!

  2. CC skriver:

    Åååååh.. vad snygga.. jag gråter lite här över att jag inte kan gå i så höga klackar längre!! Jag håller med ”Ulrica” – NJUT!

Kommentera

